הכירי את אובוקס, ביוטי בוקס שכל הרשת מדברת עליה


ביוטי בוקס של Oh!Glow - היא יוצאת רק פעם בשלושה חודשים ובנות שכבר מכירות אותה מחכות לה בקוצר רוח ולא יכולות להפסיק לדבר עליה, יש בה מוצר טיפוח, ביוטי, ולייף סטייל שלא תמצאי בשום פארם בקניון והיא איכשהו מצליחה לשגע את הרשת בכל פעם מחדש. המחיר שלה מצחיק, ובתוכה תמצאי מוצרים בשווי של בין 1000₪ ל-1300₪ (המחיר משתנה מקופסא לקופסא) מה שמקשה שלא להתאהב באובוקס של אוגלו. הגיע הזמן שתכירי מקרוב את קופסת הביוטי שכל הרשת מדברת עלייה - אובוקס.

מה הקטע של האובוקס הזו?

ה-Oh!Box היא ביוטי בוקס רבעונית שיוצאת רק פעם בשלושה חודשים. היא מכילה בתוכה בדרך-כלל בין 8 ל-12 מוצרי ביוטי ולייף סטייל (המוצרים וכמות המוצרים משתנים מקופסא לקופסא, אבל הקונספט זהה). שווי המוצרים ינוע בדרך כלל בין 1200₪ ל-1500₪ (!) ועלות הקופסא הוא מתאים לכל כיס ונע בין 249₪ ל-300₪ (תלוי במוצרים שנמצאים בתוכה), וכן, זה כולל גם משלוח עד לפתח הדלת. כל המוצרים שיש באובוקס הם מוצרים ייחודים שלא ניתן למצוא בשום חנות פארם בקניון. המטרה של ה-OhBox היא לאפשר לבנות להיחשף ולהכיר מוצרים ומותגים אינדיים המתאפיינים בבקרת איכות גבוהה וברכיבים ייחודיים, כאלו שלרוב הבנות לא יוצא להחשף אליהם ביום-יום שלהם, וכל זה כמובן, במחיר שפוי (ובגודל מלא!)

מה זה אומר מותגים אינדיים?

מותגים אינדיים הם מותגים קטנים, עצמאיים, נישתיים ועם אג׳נדות חברתיות וסביבתיות, כולם ללא ניסויים בבע״ח ומקפידים על רכיבים איכותיים ובקרת איכות גבוהה. שמנו לעצמנו למטרה לעזור לבנות להרגיש במיטבן על ידי בחירת מותגים שיש להם מוצרים יעילים, פורמולות איכותיות, חדשניות ונקיות מבלי להתפשר על עקרונות חשובים גם להם - וגם לנו. עצם העובדה שמדובר במותגים קטנים יחסית, מביא את אותם מותגים להקפיד מאוד על איכות המוצר ועל יעילותו, עם קהל נאמן של לקוחות שבוחרות לדאוג גם לסביבה וגם לעור הפנים שלהן, שוק המותגים האינדיים לא יכל שלא לצבור תאוצה חסרת תקדים באירופה, והמדינות הסקנדינביות היו הראשונות לאמץ את הטרנד, עכשיו הבשורה מגיעה גם לישראל.
ביוטי בוקס New Year של אוגלו

מה יש בתוך הביוטי בוקס שלנו?

בתוך הביוטי בוקס של OhBox תמצאי בין 8 ל-12 מוצרים מושלמים! תוכן הקופסא משתנה מפעם לפעם. אנחנו משתדלים לשמור על מגוון מוצרים רחב שמתאים לכלל הגילאים ומכסה מגוון רחב של בעיות עור. בתוך הקופסא יכולים להיות ליפסטקים, פילינגים, קרם גוף, קרם פנים, סרום לילה, סרום יום או אפילו מגבת ראש שווה במיוחד (וזה רק על קצה המזלג). את הקופסא אנחנו משיקים כחודש לפני שהיא מגיעה אלייך - ובד״כ אנחנו שומרים את תוכן הקופסא בסוד עד ליום שבו היא יוצאת להפצה. לאחר שהיא יוצאת להפצה ובנות כבר מקבלות את הקופסא - אנחנו נוהגים לערוך סקירה מקיפה ולספר גם מה יש בתוכה ומה הייחודיות של כל מוצר. בד״כ אנחנו נוהגים לתת את הקדימות לרכישת הקופסא לבנות שכבר קנו אותה בעבר.

איך אני יכולה לדעת מה יש בתוך הביוטי בוקס של oh!box?

בגדול? את תצטרכי לסמוך עלינו ועל אלפי בנות שכבר קנו את האובוקס וגילו שהיא אכן קופסת הביוטי הכי מושלמת שיש ברשת. האובוקס חשובה לנו, והמטרה שלנו היא 100% ברורה - לגרום לבנות להתפנק ולהנות מעצמן עם מוצרים שווים וייחודיים, לעזור לבנות לקבל את כל מה שהן צריכות כדי לקבל שגרת טיפוח איכותית - בקופסא אחת, ובמחיר נוח, תיהי רגועה לדעת שהאינטרס שלנו שתהני מהקופסא תמיד עומד לנגד עינינו.

ביוטי בוקס של אוגלו

ובכל זאת? (:

טוב, אז אמנם אנחנו משתדלים להיות עקביים עם הסיפור הזה של לא לחשוף את תכולת הביוטי בוקס שלנו, אבל אנחנו מבינים שיש בנות שחשוב להן לדעת בבירור על מה הכסף שלהן יוצא (בנינו זה קצת מוציא את הכיף מהסיפור, אבל גם אנחנו קצת פריק קונטרול, אז אנחנו לחלוטין יכולים להבין אותך!) בגדול הקופסא יוצאת למכירה מוקדמת כחודש לפני המשלוח הראשון ולאחר הגעתה לבנות הראשונות אנחנו מפרסמים את התכולה שלה כאן באתר. ברוב המקרים נשארים לנו עוד יחידות מהקופסא או שאנחנו מייצרים עוד יחידות עבור בנות שרוצות לרכוש קופסת ביוטי כאשר הן יודעות מה היא מכילה. לכן, אל דאגה! תוכלי לקנות את האובוקס גם אחרי שהיא יצאה ולדעת לפרטי פרטים בדיוק מה יש בתוכה. הנקודה החשובה שאסור לפספס היא שבשלב הזה המלאי כבר יחסית מצומצם ולכן אנחנו ממליצים לך לקבל החלטה מהירה ככל שניתן.

אפשר דוגמה למה יש בתוך הביוטי בוקס?

ברור! לא מזמן התחלנו לפרסם סקירה מלאה על האובוקס שלנו שבה אנחנו סוקרים את כלל המוצרים שנמצאים בתוכה, את יכולה לקרוא את הסקירה על האובוקס האחרונה שלנו (OhBox New year) בבלוג שלנו

אפשר לתת את האובוקס כמתנה?

ברור שאפשר. האובוקס למעשה היא המתנה המושלמת, בין אם זו לחברה הכי טובה שלך, לאמא שלך, לאחותך, לנערה מתבגרת שרוצה להכיר ולגלות את עולם הביוטי או סתם למישהי שאת נורא נורא אוהבת. האובוקס מתאימה לכולן ואנחנו דואגים תמיד לתכנן אותה בצורה שתתאים לכולן, בלי יוצא מן הכלל.

מגניב, איפה אפשר להזמין את הביוטי בוקס?

את האובוקס אפשר להזמין אצלנו באתר ממש בקלות תחת הקטגוריה OH!BOX. אנחנו מזמינות אתכן לצפות בתכולות של קופסאות קודמות כדי להבין את הקונספט. הקופסא הנוכחית היא ה-OH!BOX premium שיצאה בחודש ינואר והתכולה שלה כבר פורסמה (וכן, נשארו ממנה עוד כמה יחידות! אז כדאי לך למהר).


שיהיה לך חג אנבוקסינג שמח!

RELATED ARTICLES