Corona masks: the new acne phenomenon "MASKNE"

מסיכות הקורונה: תופעת האקנה החדשה "MASKNE"

במאמץ למנוע הדבקה, הפכה המסיכה לחלק בלתי נפרד משגרת חיינו, ויחד איתה הגיעה תופעה המכונה אקנה של המסכה MASKNE (או Mask Acne), ומתאפיינת בעיקר בפצעונים, אבל יכולה לגרום לבעיות עור נוספות כגון נפיחות, אדמומיות וגירוי.

מהו הגורם למסקנה?

חבישת מסיכות לאורך שעות, ושימוש חוזר במסיכות חד פעמיות עלולות להגדיל את הסיכוי להתפרצות MASKNE.

על עור הפנים תמיד יש שומן, בקטריה ותאי עור מתים. כאשר חובשים מסיכה, החומרים הללו מתרבים וסותמים את נקבוביות העור, המסיכה לוכדת בתוכה לחות כתוצאה מנשימה והזעה, המגדילים את הסיכון לאקנה. סיבה נוספת יכולה להיות חיכוך. החומר ממנו עשויה המסיכה עלול להתחכך בעור ולגרום לגירוי ולשפשפת.

כיצד לטפל במסקנה?

המשיכו לחבוש מסיכות, השתמשו במסיכות חד פעמיות, הקפידו להחליף את המסיכה כל כמה שעות.
ארגון רופאי העור בארה"ב ממליצים להחליף מסיכות כל 4 שעות. הקפידו לגעת בפנים רק בידיים נקיות, לשמור על שגרת היגיינה וטיפוח של הפנים.

יש לשטוף את הפנים במים פושרים ובסבון עדין המתאים לפנים בבוקר ובערב, ולאחר ההזנה עם המסיכה. במידה ואת משתמשת באיפור – הקפידי להסיר את האיפור ולשטוף את הפנים במים וסבון.

שטיפה מרובה של הפנים יכולה לגרום ליובש בעור, יש להקפיד להחזיר לעור את הלחות ולהשתמש בקרם לחות לא קומוגני שלא יחסום את הנקבוביות.

אז באילו מוצרים כדאי לבחור?

חשוב מאוד להשתמש במוצרים הנכונים, שימנעו היווצרות נקבוביות ועודף שומנים שהם הגורמים העיקריים להופעת מסקנה, ובנוסף, יעניקו לעור לחות והזנה לשמירה על עור בריא וקורן.
מגוון המוצרים שניתן לרכוש באתר עשויים מרכיבים טבעיים, היפואלרגניים, נוגדי רעלים, ומתאימים לכל סוגי העור. אנו משתדלים לספק מוצרים אקולוגיים שלא נוסו על בע"ח ובכך תורמים לסביבה ירוקה.

התכשירים פועלים בעדינות מירבית על העור ומסייעים בהפחתת תגובות אלרגיות ושמירה על מרקם אחיד וחלק.

סידרנו לכם את התכשירים הנכונים מסודרים לפי קטגוריות סוגי השימוש, על מנת שתוכלו להתחיל להרגיש את השינוי ולהראות נפלא!

 

RELATED ARTICLES